Pages

Wednesday 2 January 2013

Jauh di mata, dekat di hati :)

Assalamualaikum w.b.t

Akhirnya, i have to accept that, she will go.
 "packing away all the things, and return to the old house. Gonna miss u frens :')" Jannahlee Samser

Sekarang baru saya rasa this kind of feeling yang tak tau macam mana nak describe rasa sedih kehilangan seorang kawan yang sangat-sangat-sangat rapat dengan kita.

And now saya baru rasa, apa yang kak cik rasa, dulu masa saya tengok muka sedih dia bila saya cakap saya nak pindah saya tak faham kenapa dia perlu rasa sedih.

I though masa tu saya adalah orang yang paling sedih. Tapi sebenarnya tak. Rasa sedih tu tak sama.Saya tanya kak cik, apa patut saya buat? apa yang dia rasa? Macam mana dia hadapi kehilangan saya, and she say...

 "burung kene terbang jauh2, bru dapat makanan yang dia nakkan. samalah gan dia, ini peluang dia untuk tambah kenalan.. "  ramai kawan, luas pengalaman, eh bukan jauh perjalanan luas pengalaman ke kak cik? Okay takpe, pun boleh :p

"kak cik kena terima sebab ini yang membuatkan kak cik lebih menghargai persahabatan kita lebih dari orang lain,.."

Az, Jan, Tikah

Gonna miss you jannah, :')

Kak cik, Seriously, can never forget her.

Kita bertemu kerana Allah, kita bersahabat kerana Allah, kita berpisah kerana Allah. (ingat ni!)  



No comments:

Post a Comment