Pages

Friday 28 September 2012

Gritty Journey


Hanya itu pilihan yang ada. Maka? terpaksa la hadap juga. To be strong is the only way...on that time *smile.  

Kena strong sebab bila terpaksa pindah rumah (after 10 years), tinggalkan kenangan selama 10 tahun tu, tinggalkan certain people yang kita sayang, tinggalkan crush (ehh? ). Kena strong untuk tinggalkan semua yang dah jadi flesh and blood. Most importantly, you have to be strong to start all over again. Ingat seronok ke jadi freshie

ON THAT TIME I thought I've left something precious in my life. But now, I realized that memori tu tak hilang, the momories last in my heart, tak kiralah di mana saya bertapak. Ia sentiasa ada dan tak pernah hilang.

AND NOW, it has been two years. Banyak memori yang terlakar dalam ingatan yang tak mungkin saya luahkan, betapa gembiranya saya di sini mengenali mereka, belajar bersama mereka dan mencipta kenangan bersama mereka. They make my day. Tanpa saya sedari saya menjadi seorang yang lebih baik daripada dulu. Alhamdulillah. 




No comments:

Post a Comment